Visar inlägg med etikett planteringsbord. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett planteringsbord. Visa alla inlägg

torsdag 26 augusti 2010

Planteringsbord



I somras när solen sken och jag hade massor av tid att pyssla ute tog jag en del bilder på mitt planteringsbord som jag ofta står och påtar vid. Det är en liten hörna bakom garaget som jag har gjort till min. Jag kom på att jag kanske skulle visa några bilder, så jag började leta, men bilderna är bara borta. Har letat över allt, i datorns alla mappar, i papperskorgen, i kameran men bilderna är borta. Tog ett par nya imorse få se om jag kan röja där i helgen och få till lite bättre bilder.



Ja det ser i alla fall lite bättre ut än i våras.




Hoppas nu att vi alla får en fin sensommarhelg med sol och lite värme.
Kramar Lena

söndag 11 april 2010

Vår inne men inte ute

Så här ser det just nu ut vid mitt planteringsbord! Nej jag bor inte norr om polcirkeln som man kan tro när man ser den här bilden. Men all snö som skottades av garagetaket hamnade där, så det är väl bara att ge sig ut och skotta. Innan snön är borta får jag nog inga vårkänslor ute. Jag får återkomma med fler bilder från min lilla hörna av trädgården här tillbringar jag mycket tid.



Tack Katrine på Fågel Blå som inspirerade mig med sina fina penseer. Jag blev ju tvungen att köpa några jag också. Så nu är det lite vår inne i alla fall.

Till Er Alla ha en skön Söndagseftermiddag
Kram Lena