Visar inlägg med etikett Vinst. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Vinst. Visa alla inlägg

onsdag 15 september 2010

Min fina vinst


Nu har den kommit min fina vinst som jag vann hos Håkan med bloggen Maleviks Rosenträdgård! Visst är den vacker och orden är så tänkvärda, ska nog få sitta i sovrummet. Än en gång varmt Tack Håkan! Och för Er som ännu inte har varit inne och tittat på Håkans underbara rosor klicka här.

Jag vet inte om Ni sett den lilla bilden överst i min högerspalt? Det är lite reklam för Antik och Kuriosamässan i Kista den 1-3 oktober. Jag kommer att finnas i monter G:05 mer om det i nästa inlägg, då  kommer jag också att lotta ut några fribiljetter, så håll utkik!

Kramar Lena




onsdag 8 september 2010

Jag vann




Gissa om jag blev glad när jag vann den här fina skylten??
Tack Håkan för den vackra vinsten!
Ni har väl varit inne och njutit på Håkans blogg Maleviks Rosenträdgård , en fin blogg med underbara rosbilder och vackra arrangemang.

Och det är redan dags för en ny utlottning hos Håkan. Den här gången kan man vinna denna fina skylt.



Utlottningen pågår till den 15/9 så gå in på Maleviks Rosenträdgård och pröva lyckan!







Än en gång stort TACK Håkan och TACK alla Ni goa som Grattat mig!

Massor av kramar till Er alla!

Lena


torsdag 17 juni 2010

Min fina vinst!


Nu har jag hämtat paketet med min vinst!
Så fint inslaget och så ljuvligt doftande!



Den här fina klockan vann jag hos Charmigt Lantligt 
TACK snälla Sanna!


Sanna hade också skickat men en söt lavendelpåse inte undra på att paketet doftade ljuvligt.
Ser Ni den lilla rullen? Vad kan det vara?
Det är nog också en luktagottgrej sa maken!
Eller nåt godis eller en fin dekoration sa jag!

När jag mailade Sanna för att tacka var jag ju tvungen att fråga,
och fick naturligvis ett svar.

Då kom sonen hem och sa direkt ska Du inte sätta i batteriet!!

Min kaninmamma gillade också den fina klockan!

Har ni varit inne hos Lottens vita och gröna och sett alla hennes ljuvliga brudbuketter, kan verkligen rekommenderas.


Nu  tänkte jag visa en vacker brudbukett som jag hittat på ett gammalt
kort. Bilden är svartvit och lite gulnad, men visst är buketten vacker med
små hängande buketter.




Ska bli spännande att få se Kronprinsessans brudbukett på lördag!

Ha en riktigt fin helg, hoppas vi får se solen!

Kramar Lena







söndag 13 juni 2010

Min fina vinst

Gissa om jag blev glad när jag vann Majtävlingen på bloggen Fridas gård.
Vinsten är en vacker krona med franska liljan på toppen, helt ljuvlig.
Stort och varmt TACK Therese!




Min kära David fick ju också något vackert att titta på.




Kika in hos Fridas gård en nätbutik med massor av inspiration.

Än en gång stort TACK!

Kramar till Er alla från en glad Lena

tisdag 25 maj 2010

Vinst och Award

Tack snälla Cilla för den fina vinsten!
Jag blev så glad när jag fick det fina korset1
När jag sen fick reda på att Du gjort det själv blev jag glatt överraskad .
Du är så duktig och kreativ. Jag minns ju den fina knoppen Du gjorde till Marie.






Jag fick också en fin tag och ett vackert kort som Cilla gjort och textat så fint på.
Nu förstår Ni att jag blev glad! Ni måste gå in och titta på hennes fina blogg   Vit som snö.
Än en gång varmt tack!

Inte nog med att jag fick den fina vinsten har snälla Ewa med bloggen  Ewa´s Galleri & Hem
förärat mig med min första Award! Gissa om jag blev överlycklig?



Awarden går ut på att visa min 10:e bild, den tog jag när jag höll på att fixa till min blogghörna.
Det var en tavla som skulle upp på väggen vid skrivbordet men den står fortfarande på golvet,
måste fram med hammare och spik.

Självklart vill jag skicka Awarden vidare!
Jag vet att flera av Er redan fått många awarder och visat Era bilder,
men det skulle kännas fel att inte dela med mig av awarden till Er
som stöttat och hjälpt mig här i min bloggstart.
Så jag skickar Awarden vidare till:

  • Ett Rött Monogram

  • Hemma på Kråkered

  • Fågel Blå

  • Vit som Snö

  • Lottens Vita och Gröna

  • Drömmen om ett Hus vid Havet

  • Huset vid Ån
Än en gång stort Tack snälla Ewa!
Ett varmt Tack också till alla Er som lämnar så härliga kommentarer hos mig.
Ha nu en riktigt fin vecka alla goa bloggvänner!

Många kramar

 Lena