Visar inlägg med etikett Award. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Award. Visa alla inlägg

måndag 28 februari 2011

Award

Den här fina awarden har jag fått av Sanna med den härliga bloggen
Charmigt Lantligt. Tack snälla jag blev så glad.

Med awarden följer att jag får skicka den vidare till 5 bloggar som har färre än 100 följare och som jag gärna läser och finner inspirerande.

Jag skickar den nu vidare till






Klicka på namnet och titta in på dessa fina bloggar.

Än en gång stort tack Sanna!

Jag vill också passa på att påminna om min utlottning av fribiljetter till Rum och Trädgårdsmässan, på onsdag dras vinnarna.

Ha en fin måndag!
Kramar Lena


fredag 3 december 2010

Award

Den här fina awarden har jag fått av Maggan med den fina bloggen Vindsromantik Ni måste kika in på hennes blogg. Maggan har också en blogg där man kan se hennes vackra smycken Mags romantiska smycken kika in även där kanske Ni hittar en fin julklapp. Tack snälla rara Maggan både jag och mina änglar gör glädjeskutt och står på huvudet av lycka.


Med den här fina awarden följer också att jag får möjlighet att skicka den vidare till bloggar som jag gärna följer och har stor glädje av och jag ska även motivera varför jag valt just dem. Jag skickar awarden vidare till:

Ett rött monogram AnnaMarias blogginlägg är som en berättelse eller en saga  med så fina bilder så man drömmer sig bort.


Natalja Oblonskaja Camillas blogg är inte bara en fröjd för ögat utan också en blogg full av humor och tänkvärda ord.

Huset vid Ån  Therese fina blogg med de mest fantastiska bilder som gör minsta lilla blomma rättvisa.

Nu skickar jag dessa awarder vidare till Er, Ni får göra vad Ni vill med dem, men Ni ska veta att jag uppskattar Er.

Än en gång varmt Tack Maggan och ett varmt Tack till alla Er som tittar in hos mig, ha en mysig fredagskväll!

Kramar Lena


onsdag 13 oktober 2010

Award


 








Den här söta awarden har jag fått av snälla Cilla med den fina bloggen Vit som Snö. Tack snälla för att Du tänkte på mig.

Med awarden kommer ett uppdrag att nämna 3 "saker" som ligger mig varmt om hjärtat och att visa ett favoritfoto.

Självklart ligger min familj mig varmast om hjärtat.

Mitt jobb är jag också mycket glad över.

Mitt hem och min trädgård är jag också väldigt glad för.

Och mitt favoritfoto just nu får bli det här!



Ja just det min dator som ger mig så mycket glädje och inspiration. Utan den skulle jag ju inte få träffa alla Er och få njuta av Era fina bloggar.

Med awarden följer också att jag får lämna den vidare till fem andra och då får det bli följande;

Mitt stugliv

Den gamla Skolan

Vitt Hus med Svarta Knutar

Nostalgi och Romantik

Anitas Ljuva Rum

Än en gång stort och varmt TACK till Dig Cilla för att Du tänkte på mig!

Höstkramar till Er alla!
Lena















tisdag 14 september 2010

Awards


Förra veckan var helt otrolig! Jag fick 3 Awards !

Först fick jag en av Maggan med bloggen Vindsromantik 

Sen fick jag en av Anneli med bloggen Mitt mysiga lantliga hem

Sen fick jag ytterligare en av Semlan med bloggen Mys och Hemtrevnad


Helt otroligt TACK snälla rara för att Ni tänkt på mig, jag är jätteglad och rodnar faktiskt lite. Kika in på deras fina bloggar och hämta inspiration jag lovar att Ni inte kommer att bli besvikna!

Med dessa awards följer att jag ska berätta 7 saker om mig själv. Jag tänkte att jag skulle visa 7 saker som jag samlar på, men bara om Ni lovar att inte fråga: VARFÖR i himmelens namn samlar du på det där!




Korkar


Trådrullar

Knappar

Parfymflaskor

Saltkar

Saltskedar

Restaurangsilver

Ja nåt ska man ju samla på, eller hur!!
Och allt det här är Braha-saker tycker jag!

Eftersom det är så svårt att välja ut några av alla vackra och inspirerande bloggar skickar jag ut dessa awards till Er alla som förgyller mitt bloggande.

Än en gång TACK snälla rara Maggan, Anneli och Semlan!

Hoppas Ni alla har lika fint väder som vi har i huvudstaden, strålande sol och härliga höstfärger!

Kramar Lena




måndag 9 augusti 2010

Award



Jag är så glad , den här fina awarden har jag fått av Kathrine med den fina bloggen Fågel Blå. Ni har väl varit inne och kikat i hennes fina bloggbutik.

Med awarden följer att jag ska berätta fem saker om mig själv, hu så svårt. Det får bli som det blir.

 1.   Älskar choklad ( har precis smackat i mig en gräddnougat )

2.    Har samma frisyr som Teskedsgumman

3.    Klär mig nästan alltid i svart, men det har varit en del turkost i sommar

4.    Är en usel golfare, gillar 19:e hålet mest

5.   Ja att jag är en riktig skrotsamlare vet Ni redan


     " More is more - Less is bore" är ju en av mina paroller!

Jag får ju också möjligheten att skicka awarden vidare till fem andra bloggare och det gör jag gärna. Denna gång skickar den vidare till fem bloggar som jag har stor glädje av och som ger mig så mycket inspiration.





Stort TACK Kathrine för den fina awarden!



Med den här Peacerosen vill jag Tacka för att Ni tittar in till mig och varmt Tack för alla gulliga kommentarer !

Ha det nu gott så ses vi snart igen!

Kramar Lena


onsdag 16 juni 2010

Award!



Solen skiner och jag gläds åt den här fina awarden 
som jag fått av goa Britt med bloggen Freshgarden



Tack snälla Britt!

Som nybörjare i bloggvärlden känns det extra roligt.

Med awarden följer att jag ska berätta sju saker om mig själv.
Och det är ju inte det lättaste att komma på något vettigt.
Så det fick bli det här:

  1. Jag är tokig i auktioner men det visste ni väl redan.
  2. Inte nog med att jag gillar gamla grejer det är mitt jobb också.
  3. Gillar lite blingbling tycker att vi behöver lite mer glitter och glamour i vardagen.
  4. Är en urbota ljusoman älskar levande ljus året runt.
  5. Äter helst pasta gärna med skaldjur.
  6. Hemma hos oss är det jag som står vid grillen.
  7. Jag samlar på bilnummer just nu är jag på 493.
Ja det där skulle väl vara jag i ett nötskal.

Och så var det då min tur att få dela med mig av awarden
och det gör jag så gärna den här gången vill jag ge den till
följande inspirerande bloggar:
  1. Ewas Galleri & Hem
  2. Rost och Rosor
  3. La Fleur Blanche
  4. Lantligt i stan
  5. Callien, Antikt & Brocante
  6. Änglarnas Hus
  7. Elsa och Helena
Än en gång varmaste TACK goa Britt!

Hoppas solen lyser på Er alla i vårt avlånga Blogglandia.

Massor av kramar till Er alla från en glad  Lena

tisdag 25 maj 2010

Vinst och Award

Tack snälla Cilla för den fina vinsten!
Jag blev så glad när jag fick det fina korset1
När jag sen fick reda på att Du gjort det själv blev jag glatt överraskad .
Du är så duktig och kreativ. Jag minns ju den fina knoppen Du gjorde till Marie.






Jag fick också en fin tag och ett vackert kort som Cilla gjort och textat så fint på.
Nu förstår Ni att jag blev glad! Ni måste gå in och titta på hennes fina blogg   Vit som snö.
Än en gång varmt tack!

Inte nog med att jag fick den fina vinsten har snälla Ewa med bloggen  Ewa´s Galleri & Hem
förärat mig med min första Award! Gissa om jag blev överlycklig?



Awarden går ut på att visa min 10:e bild, den tog jag när jag höll på att fixa till min blogghörna.
Det var en tavla som skulle upp på väggen vid skrivbordet men den står fortfarande på golvet,
måste fram med hammare och spik.

Självklart vill jag skicka Awarden vidare!
Jag vet att flera av Er redan fått många awarder och visat Era bilder,
men det skulle kännas fel att inte dela med mig av awarden till Er
som stöttat och hjälpt mig här i min bloggstart.
Så jag skickar Awarden vidare till:

  • Ett Rött Monogram

  • Hemma på Kråkered

  • Fågel Blå

  • Vit som Snö

  • Lottens Vita och Gröna

  • Drömmen om ett Hus vid Havet

  • Huset vid Ån
Än en gång stort Tack snälla Ewa!
Ett varmt Tack också till alla Er som lämnar så härliga kommentarer hos mig.
Ha nu en riktigt fin vecka alla goa bloggvänner!

Många kramar

 Lena