Visar inlägg med etikett Bloggträff. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Bloggträff. Visa alla inlägg

måndag 28 maj 2012

TOPPENHELG HOS VIOLA


Vilken underbar helg jag haft hos Viola. Bossgård är verkligen en oas och nu i vårskrud är allt så vackert och inspirerande.

Vilket härligt tjejgäng vi var, så roligt att träffa alla både nya och "gamla" bloggvänner. Ni kan tro att det pratades och skrattades hela dagen och  många besök blev det i Violas sagolikt vackra butik. 


Efter en god lunch på Stegeborgs hamnkrog pustade vi ut i den vackra trädgården som doftade av syren.


Tiden går så fort när man har roligt och vips kom två killar med den gigantiska plankan med exotisk buffé, jag lyckades inte få den på bild men jag lovar den var så läcker.


Det var länge sen jag åt så mycket gott och skrattade så mycket. Tack alla goa bloggvänner för det och ett STORT TACK till Viola som ordnat allt detta och så gästvänligt öppnade sitt hem för oss.

Kramar Lena

fredag 9 mars 2012

RUM OCH TRÄDGÅRD 2012


Igår öppnade mässan och vi hann få montrarna klara innan alla besökare kom.


Visar några suddiga bilder från min monter som går i rött, grönt och svart i år.


Vi har också byggt en inspirationsutställning på temat fest.


Så här är bröllopsfesten i full gång, kom och delta vet jag. På lördag klockan 14 blir det bloggträff i montern vore kul om ni kunde komma.


Ni som vunnit fribiljetter hämtar dom i kassan längst till vänster och säger att ni vunnit hos Country Hill och blir avbockade på listan med ert och bloggens namn. Varmt välkomna hoppas vi ses i monter B:20.

Kramar Lena

tisdag 17 maj 2011

Bloggträff hos Viola


Vilken underbar helg det var med bloggträff hos Viola på hennes underbara Bossgård, här ser ni ingången till Gårdsbutiken Romantiska Hem så välkomnande och vackert.
Här träffades vi ett helt gäng inredningsbloggare och fick åtnjuta en välkomnande fika med hembakt, tack Marie. Sen strosade vi runt i butiken varv efter varv och upptäckte hela tiden nytt och fint.
Visar några bilder från den inspirerande butiken titta och njut





Och visst blev det en del shopping visar lite senare.


Lunchen på Mauritzbergs Slott är väl redan omtalad så god och så trevlig.


Besöket i det vackra kapellet var en höjdpunkt, så vackert.


Tillbaka på Bossgård där vi hade en mysig samvaro i det vackra vädret, vilken underbar miljö och vilka trevliga bloggvänner jag fick träffa, så mysigt.

Därefter bjöds det på en underbar middag med massor av godis, buffé med kallskuret och mängder av exotiska frukter så smarrigt.

Tack snälla Viola och Marie för ett fantastiskt arrangemang och tack alla ni goa bloggvänner som förgyllde min helg.

Kramar Lena