Visar inlägg med etikett Påsk. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Påsk. Visa alla inlägg

lördag 7 april 2012

GLAD PÅSK


Önskar Er Alla en riktigt

GLAD PÅSK !

Kramar Lena

torsdag 28 april 2011

Älskar choklad


Jag är väldigt förtjust i choklad ( ja jag gillar ju allt annat godis också utom saltlakrits ) så här vackert var mitt påskägg helt i choklad och fyllt med chokladpraliner som jag fick av dottern och hennes sambo på påskafton.

Ja just det var för jag har börjat nalla på det och maken har också fått smaka ett par bitar såå.... gott.

Kramar Lena

måndag 25 april 2011

Påsk


Hoppas att alla haft en fin och solig Påsk.


Här har det varit en traditionell helg med lite pynt och god mat.


Vädret har varit strålande och grönskan har exploderat.


Härligt att kunna plocka in den första vårbuketten.



Tack för alla snälla och goa kommentarer trots att jag varit osynlig på bloggen ett tag och varit dålig på att kommentera, men jag har inte riktigt haft orken att vara aktiv men jag vet att den återkommer.

Kramar till Er allla!
Lena