Visar inlägg med etikett Lotteri. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Lotteri. Visa alla inlägg

måndag 27 september 2010

Vinnare blev ....


Så var det då dags att dra vinnarna i utlottningen om Fribiljetter till Antik och Kuriosamässan i Kista 1-3 oktober. Jag önskar att jag haft biljetter till alla som var med i utlottningen men nu hade jag bara 5 stycken. Men TACK alla Ni som ville vara med och tävla och TACK för alla fina kommentarer Ni lämnar.Jag förstår att det är lite långt att åka till Kista för många så jag lovar att ta bilder från mässan så Ni får se lite från några av montrarna som brukar vara inspirerande. Jag har några favoriter.

Vinnare blev:

2 Lotter gick till Huset vid Ån
1 Lott vardera får Rost och Rosor

Ursäkta att stilsorterna varierar men idag har jag riktigt struligt med Blogger!!


Ja det här blir en rolig men hektisk vecka för min del så Ni får ursäkta att jag inte hinner in till Er och kika och kommentera så mycket. Jag får ta igen det efter mässan.
Kommer Ni till mässan så finns jag i monter G:05 och hoppas att Ni tittar in och säger Hej! Information om mässan hittar Ni överst i min högerspalt.

Nu ska jag fortsätta att packa och putsa på allt det som ska med!

En fin start på veckan önskar jag Er alla!

Kramar Lena





söndag 19 september 2010

Vinnaren blev....


Så var det då dags att dra vinnaren i min lilla utlottning. Har fyllt på med lotter allt eftersom i lotturnan, det blev hela 70 lotter!



Maken fick agera lottdragare.



Och på lotten stod det Lantliv i Norregård! Grattis!

Tack alla snälla rara som ville vara med i min utlottning, jag är så glad för att Ni tittar in hos mig och lämnar så goa kommentarer. En liten blomma till Er alla därute i vårt vackra land!



Som några av Er kanske märkt så ligger jag en dag efter, hade ju utlovat ett nytt lotteri redan idag men dagen har varit fylld med allt annat än  bloggande, så jag lovar att det blir en ny utlottning imorgon. Då är det dags för utlottning om fribiljetter till Antik och Kuriosamässan i Kista 1-3 oktober. Vi ses imorgon!

Kramar Lena


torsdag 2 september 2010

Utlottning


Hej och God kväll!
Jag hoppas Ni vill vara med och fira mina 3 000 besökare på bloggen. Det hade jag väl aldrig trott när jag började mina stapplande försök  att blogga.
Men jisses så roligt jag haft och vad jag lärt mig, inte minst tack vare Er goa bloggvänner. Jag har dessutom haft förmånen att träffa flera av Er, både på bloggträffen i Ulriksdal och på Formex jag ångrar inte för en sekund att jag började blogga. Tack alla snälla och rara!

Nu till utlottningen, vinsten är en doftpåse med doften" English Ivy" från Grenleaf, en vindruvssax i nysilver och ett litet saltkar i pressglas på ett litet fat i nysilver.
Vi gör som vanligt:
1 Lott för en kommentar här nedan
2 Lotter om Du länkar från Din blogg
har Du ingen blogg skriv en kommentar som anonym så har Du 1 Lott.
Utlottningen pågår t.o.m. den 18 september.
Lycka till!

På lördag är det sista sommarauktionen i Stavsnäs på Värmdö!
Visning kl. 10-11, Auktionen börjar kl. 11
Gissa om jag kommer att vara där!

Ha det gott alla goa bloggvänner!
Kramar Lena


måndag 7 juni 2010

Dragning i Lotteriet

Så var det dags för dragning!

Roligt att så många ville vara med i lotteriet jag blir så glad av alla fina kommentarer. Igår firade jag ju två månader i bloggens värld och det har varit så roligt med all inspiration från Er alla.




Denna skylt med lite tänkvärt ord köpte jag på Rum och Trädgårdsmässan.



Alla lotter har nu hamnat i ishinken och blandats väl.



Det blev ett litet gäng. Nu är det spännande!
Maken fick dra en lott och vinnare blev
Sanne med den fina bloggen " Änglarnas Hus "
GRATTIS!


Än en gång stort TACK till Er alla och ha en riktigt bra start på veckan!

Massor av kramar

Lena



torsdag 27 maj 2010

Ny Utlottning!

Nu är det dags för ny Utlottning!

Men först ett par bilder på vårt plommonträd.
Massor av blommor för ett par dagar sen.
Nu har alla blommor hamnat på marken.
Det går så fort!







Den här gången lottar jag ut en Sockerströare i nysilver.
Den har ett litet B ingraverat.
Vinnaren får också ett servettställ.
Passar bra till kort och brev.




Vill Du vara med i utlottningen så får Du

1 LOTT om Du lämnar en liten kommentar
2 LOTTER om Du dessutom länkar hos Dig
3 LOTTER om Du blir följare            

Utlottningen pågår t.o.m. 6 Juni då jag firar två månader med min blogg.

Nu ett TIPS för Er som gllar auktioner!
På  lördag den 29 Maj är det sommarauktion i Stavsnäs på Värmdö.
Visningen börjar kl. 10.00 Auktionen börjar kl 11.00
I högerspalten kan Du klicka på Kanonauktioner och läsa mer.

Vi kanske ses!

Ha nu ett bra slut på veckan och STORT TACK för alla fina kommentarer!

Kramar

Lena        

söndag 16 maj 2010

Dragning i lotteriet

Dragning i lotteriet!

Så var det då dags för dragning i mitt lilla lotteri.


Här har alla lotter samlats och det har blivit ett helt gäng.
Så nu lyfter vi på locket!


Och här hittar vi lotterna som blandats om väl, maken drar en lott och vinnaren är..




Anki med bloggen Lantligt i stan Grattis! Skedarna och spetsen kommer på posten.


Tack alla Ni som deltagit i mitt första lilla lotteri.
Det har varit så roligt med alla snälla kommentarer TACK ALLA!
Och till Er som inte vann den här gången det blir snart ett nytt lotteri!
Ha nu en skön söndag!

Kramar Lena