Visar inlägg med etikett Blogg. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Blogg. Visa alla inlägg

tisdag 17 januari 2012

Jag tror det funkar!


Ja jisses så många knappar det finns att trycka på, har nog testat de flesta. Jag har ju haft problem länge med att kommentera och när sen Blogger ändrades kunde jag inte ens läsa de kommentarer jag fått. Men jag såg att fler hade problem så det sporrade mig att testa de råd jag såg hos andra bloggare. Så här byttes webläsare och då kunde jag läsa mina kommentarer och även kommentera, men oj vad konstigt det såg ut, kände inte alls igen mig. Det dök upp en knapp där det stod svara, smart tänkte jag och skickade ett svar på kommentaren!! Trodde i min enfald att den skulle hamna på den blogg jag ville kommentera men den hamnade ju hos mig??



Inget verkade kristallklart precis, men skam den som ger sig och är man envis så är man.


Efter flera timmars läsande om olika tips hos duktiga bloggare som bl.a. skrev om pop-up fönster lyckades jag hitta rätt ruta att kryssa i, fråga mig inte var och hur för jag hittar inte tillbaka. Men nu verkar det funka i alla fall, få se hur länge det varar.

Ha en fin dag!
Kramar Lena

onsdag 6 april 2011

Bloggen firar 1 år!


Idag är det precis 1 år sedan jag började blogga, helt otroligt vad tiden går fort när man har roligt.
Jag vill tacka alla Er som stöttade och hjälpte mig när jag började blogga utan Er hade jag nog givet upp.
Jag vill också tacka för alla goa kommentarer som jag fått och jag är väldigt glad för alla följare gamla som nya.

Ja det har varit ett händelserikt bloggår, jag har fått hur mycket inspiration som helst från alla fina bloggar och jag har haft turen att få träffa många av mina bloggvänner IRL det har varit så roligt.

Så nu skickar jag massor av kramar till alla Er som gjort mitt första bloggår innehållsrikt och roligt!

Lena