måndag 27 december 2010

God Fortsättning


Så var då juldagarna över, visst gick det fort. Men det har varit en fin helg med familjen precis som det ska vara. Klappar under granen och god  mat, ett och annat besök till godisbordet har det ju också blivit.


Idag har det varit arbetsdag igen men det känns ganska skönt att komma igång, framför allt är det städning som står på schemat.
Julgrejerna ska bort och kanske lite ommöblering för nu är det rörigt.


En riktigt God Fortsättning på helgen önskar jag Er alla som tittar in hos mig och Tack för alla snälla kommentarer!

Kramar Lena

22 kommentarer:

Änglarnas hus sa...

Hallojsan!

ja måååånga turer till godisbordet blir det även här..för många..hihi..
Jag är sugen på något projekt men vet inte vad bara..blir så lätt "försåsad" under julledigheten!!

Ha det gott vännen!! Kramis Sanne!!

Caja: sa...

Godisbordet har även här varit mycket välbesökt...fast godis ÄR gott och det har varit JUL så då FÅR man lov...

Ha en fin kväll Lena/caja

Ewa`s Galleri sa...

God fortsättnig själv
Det är härligt med jul o några lediga dagar, men skönt när man kan börja plocka bort pyntet och se fram emot ett nytt år
Ha en bra vecka

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Så fina kryddburkar du har, vackert med guldtexten. Ser att vi har samma lampa, den du har i headern med kaninen på.
Ha en fin vecka, årets sista
Varm kram
AnnaMaria

Roses & Angels sa...

Tack Lena♥ Önskar dig en god fortsättning med. Orkar inte ligga stilla mera så tänkte kika in och svara. Hoppas du haft en underbar jul. Hörs kram

Viola sa...

Upplever det som du, skulle gärna städa undan julen redan nu men familjen vill ha kvar den till nyår så den får vänta några dagar, ha en skön kväll, kramen

Vit som snö sa...

Detsamma till dej! Jag håller nog med om att det är lite skönt att jobba också, det blir lite mer "ordning" på tillvaron.
Jag booorde nog städa ikväll efter en veckas besök men jag valde bloggeri istället;)
Sköt om dej! Kram Cilla

Roses & Angels sa...

Tack =)Tomten var stilig och Josefin vart så glad och nöjd så. KRAM

bakom berget sa...

En god fortsättning önskar jag Dig!
Kram Åsa.

lottens vita och gröna sa...

hej goa lena tänkte på dig härrom dagen, vi måste få till en träff där bortåt dig, nacka byggnadsvård och så...vi fnular på nåt!
gooooooooooooooo fortsättning min vän, hoppas du har det skönt, själv har jag lite sockeröverintag...nu ska här promeneras under lovet!
må väl, varmkram lotten

Maria - Villa Krutbruket sa...

Hej, hallå!

Vilken mysig blogg! Stor kram Maria

OlgaA sa...

Visst gå det fort med Julen! Väntan, längtan i flera veckor och sen - slut ;) Men så skön är tiden då man väntar eller hur?

Vilken fin uppsättning av kryddburkar...

Ha det fint!

kram/Olg@

Maria - Villa Krutbruket sa...

Tack! Roligt att du kikade in hos mig efter mitt besök. Ha en fin dag! Kram Maria

Fågel Blå sa...

Hej min vän!
Kronan kommer från en affär i Mariefred som heter Jerners rum!!!!
Ha en fin dag!
Kram Kathrine

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

God fortsättning till dig också!
Och jag väntar nog ett tag till innan jag börjar städa ut julen...
Kram
Marie

Inspiration i vitt sa...

så fina saker hos dig, mysiga gamla burkar. ha en underbnar nyår och kramar i massor/Ingela.

gamla skolan sa...

Det låter som du haft en fin jul ! Önskar dig en god fortsättning ! Kramar Susanne ♥

Skogslyckan sa...

Oj har du redan fått bort julsakerna, ja jag längtar faktiskt också. Har haft dem så länge pga reportaget. Min dotter har likadana kryddburkar i sitt svart/vita kök, de är så himla fina. Ha en fin onsdag!
Kram Pia

Elsa och Helena sa...

Ja, det där godisbordet har man besökt ofta!! Här väntas det med att städa bort julen till efter Nyår! KRAM Helena

Katta sa...

Jag förstår att det är bråttom bort med julsakerna när man har butik. Önskar dej en riktigt god fortsättning med. Kram Katta

Marie Louise sa...

Ja, då var julen över då och nyår närmar sig, du får ha det gott inpå det nya året! Kram Marie

Jenny sa...

Hej Lena!
God fortsättning till dig oxå!

Vilka fina saker du visar:)

Kraam Jenny