söndag 16 maj 2010

Dragning i lotteriet

Dragning i lotteriet!

Så var det då dags för dragning i mitt lilla lotteri.


Här har alla lotter samlats och det har blivit ett helt gäng.
Så nu lyfter vi på locket!


Och här hittar vi lotterna som blandats om väl, maken drar en lott och vinnaren är..




Anki med bloggen Lantligt i stan Grattis! Skedarna och spetsen kommer på posten.


Tack alla Ni som deltagit i mitt första lilla lotteri.
Det har varit så roligt med alla snälla kommentarer TACK ALLA!
Och till Er som inte vann den här gången det blir snart ett nytt lotteri!
Ha nu en skön söndag!

Kramar Lena

24 kommentarer:

Helen sa...

Hej!
Grattis till den lyckliga vinnaren. Silverbestick är aldrig fel och maten smakar så mycket bättre med vackra bestick.
Kram/Helen

Unknown sa...

Grattis till vinnaren och bättre lycka till oss andra nästa gång!!

Hoppas du har en skön söndag!
Kram ia

Elsa och Helena sa...

Grattis till vinnaren! Tyvärr så missade jag din fina utlottning!!

Kram Helena

Lantligt i stan sa...

Åh så roligt att jag vann! Superglad blir jag! Mailar dig min adress, men kan inte hitta någon mailadress till dig? Min är lantligtistan@hotmail.com
Kram Anki

Anonym sa...

Hoppas att det blir spetsar i nästa tävling också.
Se fram mot det
Gunilla

Skogslyckan sa...

Grattis till vinnaren! Och ser fram emot nästa lotteri! Kram Pia

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Stort grattis till Anki, och tack till dig för en fin tävling. Vilken fin fjärilsurna du hade lotterna i.
Här har vi käkat pizza nu och tittat på en riktigt dålig film.
Ha en mysig kväll
Varm kram
AnnaMaria

Elsa och Helena sa...

Men vad roligt att du hittade min blogg och Farmord kanna! Jag har nu tittat under den och kan svagt se något som ser ut som Rörstrand. Den har ett serie nummer som är 633!

Jag lägger dig i min blogglista så jag också hittar tillbaka till dig:)

KRAM Helena

gamla skolan sa...

Stort grattis till vinnaren ! En tävling som jag tyvärr helt har missat ! Älskar bilderna på vinkällaren i förra inlägget ! Riktigt läckert ! Kramar Susanne ♥

Jenny sa...

Hej Lena!
Grattis till Anki som vann och tack för tävlingen:)

Ha en skön söndagkväll och en trevlig kommande vecka,

Kraam Jenny

Huset vid ån sa...

Hej svejs! Grattis till vinnaren och tack för din tävling! Ha en bra start på den nya vecka!

Jenny sa...

Hej igen Lena!
Klart du ska ha vita toppar på staketet;) Lät smart att göra en mall, det ska jag oxå fixa!

När vi köpte vit oljefärg sa de i färgaffären att vi måste slipa bort falurödfärgen från topparna innan vi målar vitt eftersom den röda är så "dammig och mjölig"..ännu mer arbete alltså..fast den slipningen har jag "lejt bort" till Peter;)

Ha det bra så hörs vi!

Kraam Jenny

♥Zink & Vita ting♥ sa...

Ett grattis till goa Anki!

Hoppas att du har en härlig söndagskväll!
Kram Mimmi

Änglarnas hus sa...

Hallojsan Lena!!

Grattis till den lyckliga vinnaren!! :)..

Hoppas att du har haft en riktigt härlig helg!!

Ha en härlig söndag!!
Kramis Sanne

Mys och hemtrevnad sa...

Då ser jag fram emot nästa tävling och skickar ett grattis till vinnaren! Kramis semlan

Börjelundskan sa...

Hej Lena!

Tack för din gulliga kommentar inne hos mig och var kul att hitta en ny bloggvän :). Har suttit en stund och kikat, och jag blev helt betagen i alla vackra saker som du visar.

Vad skönt att det finns fler därute som ser vad jag ser **hihi* min man gör det då rakt inte, inte ens när jag försöker att förklara ibland,...."TRÖTTSAMT"!!!

Ha en skön vecka. Kram Cin

Helena sa...

Hej! Jag har missat både din tävling och din blogg! Grattis till din vinnare och till din första månad i bloggarnas land! Ha en fin vecka! Kram Helena

Huset vid ån sa...

Hoppas att du haft en trevlig helg. Önskar dig en bra start på den nya veckan! VårKram till dig! Therese

Lotta "EnVilsenLoppa" sa...

Oj här har det varit tävling minsann .
Grattis till vinnaren !
Wow vilken cool vinkällare i det förra inlägget , de vore nåt !
Kraam/Lotta

Lilla Rummet sa...

Ett stort grattis till vinnaren Anki, och tack för en fin tävling.
Här är det strålande sol idag igen, hoppas det håller i sig hela dagen.
Ha en härlig dag.
Kram Britt

Vit som snö sa...

Tack själv för fint lotteri o grattis till Anki som vann!!!
Jag har dessvärre inte hunnit posta era vinster än, jobbat som en slav i det sista;)
Men ikväll åker dom på lådan!!!
Kram Cilla

Patrik sa...

grattis till vinnaren.ha en fortsatt bra vecka
kram
hanna

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Rackarns otur för mig...:) men ett stort Grattis till vinnaren.
Än så länge har jag inte fått något napp på mitt "spel"... så det blir nog att gå til museet...
Kram
Marie

hemtrevnad marie sa...

Ja jag kunde inte ha sagt det bättre själv , vad gör väl en skavank här och där, bara att vända spricorna inåt om man störs, och blommor är alltid vackra om än i spruckna krus!:)
kraam