fredag 7 juni 2013

In The Mood


Förra veckan hade In The Mood en trevlig kundkväll, butiken som är så spännande och vacker.


Kompisen Lotta och jag gick länge och tittade på allt som är så häftigt arrangerat, här kan man verkligen tanka inspiration.

Lyckades inte få med mig kameran så det fick bli mobilbilder.






Har ni vägarna förbi söder i Stockholm så missa inte In The Mood. I lokalen finns också Sussi " Callian Antikt & Brocante " med underbart vackra ting från Frankrike. Blir lite bilder därifrån i nästa inlägg.

Kramar Lena

7 kommentarer:

Anneli sa...

Måste bara besöka den butiken när jag är i huvudstan nästa gång.............
Fina inspirationsbilder visar du.

Kramar Anneli

Rosa i huset i vitt sa...

Mycket fint ..
ha en trevlig helg
kram Rosa

OlgaA sa...

Tack för tipset!
Ha en fin helg, Lena!
Kram/Olg@

Katta sa...

Har fortfarande inte varit där trots att min buss går rakt förbi. Älskar hennes stil sen länge så jag får ta mej i kragen snart ;) Kram Katta

bakom berget sa...

Det spelar visst ingen roll att det är mobilbilder du visar. Bilderna är ju helt enastående vackra. Den butiken bara måste jag besöka någon gång. Skall genast ta reda på var den ligger.
Ha en jätteskön helg nu Lena och må så gott!

Kram Åsa.

Fågel Blå sa...

Så mycket fint!
Låter som en härlig kväll
Kramar Kathrine

HWIT BLOGG sa...

Mycket fint!
Ha en skön söndagkväll...
Titti