söndag 17 februari 2013

Antikmässan 2013 del 2


Villha-begäret är just nu stort, såå... mycket vackert det finns och så fint det är arrangerat i många montrar. Här några bilder från Solitär Antiks monter visst är det vackert!






A la Carte är en av mina favoritbutiker i stan, här några bilder från montern på mässan. En av trenderna på mässan är att det kommer in mer färg i inredningen, gillas skarpt av mig.







Ha nu en fin söndag själv ska jag fortsätta att njuta av vackra saker på mässan.

Kram Lena

12 kommentarer:

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag har tittat i bägge inläggen nu, blev väldigt förtjust i Sussis monter. En sån fjällripa har jag köpt på Tradera. Ser så mycket fint, vill ha allt!
Ha en skön söndag
Kramar
AnnaMaria

Anneli sa...

Härliga inspirationsbilder, skulle kunna tänka mig det mesta hemma hos mig...hi...hi...

Ha en fortsatt fin mässdag
Anneli

Anonym sa...

Hej Lena,

Håller med dig, skönt med lite färg.
Jag var på mässan i fredags och skulle om jag kunde köpa det mesta.
Måste ta mig en tur till dig i Björknäs, det var lääänge sen nu.
Må så gott!

Ha en fortsatt trevlig dag,
Pernilla Thörnros

Hanna sa...

så mycket fint.
Ha en fin dag!
Kram
Hanna

Maria sa...

Så roligt att knalla runt där och kika på allt kul.
Go söndag på dig kram Maria

Ewa`s Galleri sa...

Så mycket fint ,kan tänka mig att man skulle behöva fler dagar ,för att hinna se mera
Ha en bra söndagkväll

Rosa i huset i vitt sa...

Många fina bilder du bjuder på
kram Rosa

Carina Lundin sa...

Förstår att du trivs...så mkt fint. Hade själv velat gå men har varit i Sälen så jag missade hela mässan...Kul att få se lite genom dina bilder.. kram

Sirpa sa...

Så härliga bilder och mucket fina saker! Önskar dig en trevlig kommande vecka!
Kram Sirpa

Fågel Blå sa...

Tack för en härlig bildkavalkad från mässan!
Kramar Kathrine

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Hej Lena! Det var roligt att träffas igen! Det blev en lång dag, men mycket innehållsrik. Kul att träffa de man känner igen, och så mycket vackert och kul att titta på. Det blev lite grejer som fick följa med hem, jag ska visa sedan när allt fått sin rätta plats. En härlig dag att tänka tillbaka på.
Kram
Marie

Sirpa sa...

Hej! Hoppas allt bra med dig! Önskar dig en skön onsdag!
Kram Sirpa