onsdag 15 februari 2012

GARBO INTERIORS

Högt upp på min villgöralista har länge stått ett besök hos GARBO INTERIORS och äntligen blev det av. Helt underbar butik som drivs av två härliga tjejer som gärna visade runt och berättade. Här kommer en hel radda bilder av varierande kvalité fotade med mobilen.





Det här skåpet blev jag lite kär i!









Härlig ljuskrona från Tage Andersens kollektion. Ja en butik med massor av inspiration väl värd ett besök, jag kommer definitivt att besöka den fler gånger och då ska jag ta med kameran.

Ha det bäst!
Kramar Lena

P.S. Ni har väl inte missat min utlottning av fribiljetter till Rum och Trädgårdsmässan i förra inlägget!  D.S.

10 kommentarer:

Anneli sa...

Kul besök du gjort.

Går alltid dit när jag är i storstan, mycket fina saker.
Tyvärr en aning dyrt för oss småstadsbor.
En nolla för mycket på allting säger min käre man..............

Kram Anneli.

Viola sa...

Inte gratis kan jag tro...men så snyggt...kan du slå mig en signal, kram

Elsa och Helena sa...

Den affären har jag velat besöka länge, men det kommer alltid något i vägen:)

En dag ska jag dit om så bara för att titta, kan tänka att det inte är gratis. Hur går det med kameran?

KRAM Helena

Elsa och Helena sa...

Hej igen...jo här fotas det för fulla muggar, men hinner liksom aldrig läsa instruktionsboken ordentligt:)

Jag kör mest med att fota utan blixt, allt ser så avslöjande ut annars! Lite svårt är det allt att få till närbilder men har upptäckt en knapp på objektet som man kan ändra på. Jag inbillar mig att det hjälper!

Ska bli så roligt att få se vad du fotat från mässan, själv jobbar jag helg den helgen.

Vet det därför att facket ordnade en resa för medlemmarna och då såg jag att det var min jobbarhelg:(

Kul att du äntligen kan ladda ner bilderna nu, jag känner igen hur frustrerande det var när man inte kunde.

KRAMAR

Fågel Blå sa...

What a lovely shop!!!!
Så mycket fint,,, precis livsfarligt för en sådan som mej att komma in i!
ler
Ha en fin dag
kramar Kathrien

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jösses!! Där skulle dom få slänga ut mig, jag tycker om allt jag ser!
Det var hos dom jag såg en ruter-mönstrad möbel första gången. Så jag målade en byrå och ett bord lite så.
Ha det så bra på mässan
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Jag skäms att säga att jag ännu inte besökt den butiken trots att jag känt till den ett par år, det är ju så totalt min stil :) Ska ta mig i kragen snart. Tänkte väl att du ska på antikmässan den verkar jättefin såg en skymt på nyhetsmorgon, själv kommer jag inte att kunna gå denna gång eå jag kikar in sen och ser om du har några bilder därifrån ;D Kram Katta

Blommiga Rutan sa...

Där måste jag snarast göra ett besök!
Tack för tipset!

Trevlig helg
Anncathrine

bakom berget sa...

Ser ju helt underbart ut där! Vi skulle ha besökt den butiken när vi var i Stockholm senast, men tiden räckte inte till. Nästa gång jag kommer dit bara SKA jag besöka den.
Ha en jättefin helg!
Kram till Dig!
Åsa.

Marie-Nostalgi och Romantik sa...

Det verkar jätteint! Oftast blir det ju så när vi åker upp till Sthlm att man går bara på en grej, och det finns ju så otroligt mycket man skulle vilja kika på, men det hinns inte med på bara en dag.
Jag ska åka upp till antikmässan i morgon, är det tänkt. Har inte så många sem.dagar att knapra av, så därför blev det inte på torsdagen.
Kram
Marie