fredag 20 januari 2012

FORMEX



Gårdagens besök på Formex var verkligen givande, hämtade massor av inspiration och såg så mycket fint att lockas av.
Who found Otto har alltid mycket spännande och deras saker är ju genuint gamla och fint matchade.




Hos Olsson & Jensen förälskade jag mig i den här fina lyktan,visst är den fin. Ja det fanns mycket fint i deras häftiga monter allt mycket lockande och snyggt arrangerat.








Ni kan tänka er att det snurrade i huvudet av idèer och inspiration. Dagens höjdpunkter var nog ändå mötena med bloggvänner blev faktiskt rätt många både nya och gamla. Som ni förstår hade jag en toppendag, blir nog fler bilder i helgen.

En underbar helg till er alla!
Kram Lena

5 kommentarer:

barbrok sa...

Vad spännande, ska dit i morgon! Olsson & Jensen får definitivt ett besök, lyktan tar jag garanterat in....
Kram

Härliga Livet sa...

Va roligt med mässa. Skulle oxå vilja åka dit. Men det får bli vid ett annat tillfälle. Förstår att det snurrar i skallen av all insperation.
Ha en skön helg du med.
kram Pernilla♥

Anneli sa...

Härligt att du delar med dig av lite inspiration.

Både "Otto" och "Jensen" har supermycket fint!
Helt i min smak.

En liten undran från mig: Inte så mycket vitt längre kanske eller?

Ha en fin helg,
Kram Anneli.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Jag gillar också lyktan, så fin gammeldags modell. Jätteroligt och få se bilder från mässan, hoppas du visar mer.
Kramar
AnnaMaria

Katta sa...

Verkar som formex den här gången är ovanligt inspirerande, härliga färger till massor i allafall. Önskar jag varit där i torsdags då så många bloggare var där men kunde inte pga sjukdom. Ha en bra helg, kram Katta